Dags för nya utmaningar

Efter att ha funderat ett tag på hur jag ska lägga om kosten för att få in mer kolhydrater och hur jag ska få bort det sista på magen som inte vill ge sig. Så har jag anmält mig till Mammafitness.se och deras PTonline. Imorgon är startdagen.
Jag försöker läsa och förstå hur jag ska fylla i och registrera för att dom ska se vad som passar mig bäst. Jag är väldigt taggad för detta.
Verkar som att första veckan får man inget kostschema/recept utan man fyller i det man äter för att dom ska se vad man behöver ändra eller vad som är bra. Det är väl den biten som är den jobbiga, att väga och mäta allt man äter. Men jag gillar när man kan planera i förväg vad som ska ätas. Det kommer gå bra, jag har den inställningen.
Första veckan verkar det även vara fokus på maten som har största delen i hur man mår, men ska även bli kul att få nya, eller gamla, övningar till gymmet. Som sagt, jag är taggad.
Har anmält och betalat för tre månader och det är ju inte speciellt lång tid av ens liv för att få till förändringar.

Några kanske tycker det är dumt att börja nåt sånt här i samband med julbord, jul och nyår i antågande. Jag ser det som en utmaning =)


Kommentarer
Cina

Kul Johannis, detta kommer du klara som en dans! =) Kram

2014-11-10 @ 09:51:00
Stina

Du fixar det galant! Kram

2014-11-16 @ 07:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0