Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår var Alina iväg med Gun på uppträdande i badhuset. Jag, Robin och Elise var ensamma hemma. Har funderat ett tag på att flytta hyllan i köket till vardagsrummet för att ha finporslinet där i. Plockade och grejade. Flyttade ut hyllan, det handlade om max en timma innan den var fastskruvad i väggen igen. Under den tiden hann Elise vara på skåpet, som välte. Hon fick det inte över sig, så när som på handen. Däremot tog huvudet den största smällen. Robin tog henne till jourvårdcentralen som skickade henne vidare i ambulans till Östra. Gun, som kommit hem med Alina, fick skjutsa mig så vi fick hämtat bilen. Sen vidare till Östra och en liten Elise. Från akuten blev vi sen flyttade till avdelning för observation. Jag är ju inget jättefan av sjukhus men stannade kvar med min lilla som mest sov..

Kl.23 kom läkaren och vi väckte Elise och efter undersökning fick vi lov att åka hem.

Trötta men glada.

Idag är det fullt ös. Vi undviker dock tv och datorspel, och det går över förväntan.

Tack till Gun som ställde upp och körde oss kors och tvärs genom stan. Håller tummarna att det inte blir fler sjukhusbesök på ett tag...



Kommentarer
Stina

Men usch så obehagligt! Skönt att det ändå gick bra med lilla Elise! Det går så himla fort när olyckan är framme. <3
Kramar!

2014-11-18 @ 08:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0