Vilken vecka

Sovit dåligt sen ett tag tillbaka, smärta i nacken när jag vaknat.
I onsdags ramlade Elise av cykel och slog i ansiktet. Två superfläskläppar... Vaknade lite under nätterna.
Jag bokade tid till VC åt mig. Fredag 8.30. Lämnade barnen igår, Elise ville inte gå. Hon ville hellre sova, men jag hade läkartid. Förklarade för personalen om vad hon sagt. Gick till VC... 8.28 ringde Robin. Då hade förskolan ringt då Elise kräkts... Robin fick åka hem.
Jag gick in till läkare, konstaterad muskelinflammation/överbelastning. Fick recept på starkare antiinflammatoriska tabletter.

Idag är Elise piggare. Men vi kände att åka och bada allesammans var ingen idé då hon var dålig. Robin har nu tagit med sig Alina och Filippa på bio. Jag och Elise promenerade till affären. Där jag kände hur jag började tappa ork och fick mycket ondare ner mot axeln.

Skönt nu att få slappa trots att det finns tusen måsten...
Är inte säker på hur bra dom nya tabletterna verkligen funkar. Dom får ju tyvärr inte blandas med Ipren...
Men hoppas på förbättring. Ska även ringa och boka tid hos sjukgymnast.

Elise påväg hem från affären


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0