Ensam

Idag är jag ensam, ända tills på lördag när jag ska till Jönköping och hälsa på min älskling.
Hormonerna bara spökar i kroppen, gråter och sen är det bra och sen gråter igen.
Så jag tänkte att jag ska nog ta och skriva en liten rad och sen lägga upp några av mina favvokort.

  
Jag och Robin sommaren 2006   


Filippa badar, det håret va inte kul att kamma sen....

 
Jag och min älskade kompis Katarina, dessa kort är ett måste när vi ses


Ingen av dom verkar vidare intresserade av att underhålla mig

Detta va ett fåtal av mina favvokort, har massa fler på mina när och kära, men dessa får räcka för stunden.
Man har ju även massa roliga och fina kort som är tagna med mobilen, dom får jag nog oxå ta och ladda upp några av.
Blev i alla fall lite gladare av att bara få bläddra igenom alla dessa kort.

Igår va tandkrämen slut när det va dags att gå och lägga sig, fick ta Filippas Bamse-tandkräm, men idag när mitt hjärta va på apoteket så kom han ihåg att köpa en ny tub, så jag ska väl se till att gå och få mina tänder riktigt fräscha =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0