Fullsmäckad helg

I fredags åkte jag och Filippa hem till mormor och morfar.
Vi hade blivit hembjudna för att gå på cirkus, Cirkus Skratt. Lika bra som förra året. Va dock väldigt trött.

På lördagen va det dags för vårmarknad. Kollade lite i affärer och köpte termobyxor och jacka till Filippa på Sportringenrean. Bara 100:-, blev väldigt nöjd med mitt kap. Köpte även ett par pumaskor till mig själv för 200:-
 

På eftermiddagen va det dags att möta upp mina kompisar Malin och Tessa.
Vi hade ju tagit med oss cykeln hemifrån så det va ju bäst att passa på att använda den och träna så mkt som möjligt.
Vädret va ju inte att klaga på så det va skönt att vara utomhus.


På söndag va det dags att åka på dop för mitt kusinbarn. Det är alltid kul att få träffa släjkten lite då och då.
Och även att få träffa Robin efter några dagar utan varandra. Dopet gick bra, och sen va det både smörgåstårta och tårta.
Sen fick det bli en tripp till mataffären när vi kom hem, och tidigt i säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0