Påskhelgen

Nu är jag hemma igen. Underbart att få hämta Filippa men samtidigt jobbigt att lämna min sjuka Robin =(
Skönt att få komma bort ett dygn, bara att få slippa tänka på hem och vad som behövs göras. Spenderade hela fredagen med att städa i lägenheten och jag känner mig riktigt glad att jag gjorde det. Köpte med lite mat till mig och mitt lilla hjärta och sen va det bara soffan som gällde. Klockan åtta gick både jag och Filippa in och la oss i stora sängen och kollade på Wipeout, skönt att bara få lägga sig och mysa.

Helgen bjöd på många fina bilar och på härligt solsken =)

 


Innan jag åkte iväg va jag även över hos familjen Skog/Friis med en liten påskpresent till den lille.
Men självklart fanns det även lite godis till dom vuxna i familjen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0