Våren har kommit

Idag har det jobbats hela dagen, men sen va det dags för träning med Cina.
Hon va sugen på att köra styrka och jag är inte sen på att hänga på.
Dock va motivation inte på sin högsta nivå, men spenderade ändå 55min med att träna.

Sen åkte jag till affären för att köpa påskgodis, tänkte göra iordning påskpåsar och påskägg till några nära och kära.
Hittade till min fasa, men samtidigt stora glädje, sura påskägg, bara älskar sura godisar för tillfället så självklart måste jag fylla min lilla höna med sånna här hemma.

Måste även visa ett kort på Filippa, från i lördags, när vi satt på gräsmattan på gården och åt lördagsgodis.
Det va riktigt mysigt och jag lovar att det blir fler sånna lördagar.


Har även lovat att nämna att våra arbetskamrat och kompis Hampus fyller år idag, självklart föräras han med en bild.


Kommentarer
Cinan

Ååå va mysigt hon ser ut att ha det =)

2009-04-08 @ 21:15:39
URL: http://cinans.blogg.se/
Hampsu

Han då?? Ser inte han också ut att ha det mysigt?? ;-)

2009-04-08 @ 22:24:09
Linnea

Han ser ut att ha det väldigt mysigt! (Jag vet vem som håller armen om honom) Hehe!

2009-04-08 @ 22:27:33
Cinan

JO han ser ut att ha det väldans mysigt, dock lite suddig så trodde inte han kom ihåg det =)

2009-04-09 @ 21:19:28
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0