Barbies i massor

Jag har länge velat åka och kolla på alla Barbies på Mölndals museum, så igår följde Robin med mig.
Utställning va inte jättestor, men dom hade väldigt många dockor. Det va väldigt kul att titta på och komma ihåg vilka man själv hade/har. För tror att det står en väska hemma hos mamma och pappa med dockor och kläder.
Det va i alla fall gratis inträde så känns som man kan ta med Filippa dit nån dag när det är dåligt väder. Fanns även dockor man fick klä på och leka med.
Vi gick även runt och tittade på det Öppna arkivet, eller va det kallas, med massa gamla och halv gamla saker. Men jag kan lätt få lite rysningar när man kommer till dom riktigt gamla sakerna. Tycker det är lite läskigt...
Det va skönt att få komma ut på utflykt trots att jag igår hade en molande värk i magen i stort sett hela dagen. Då kommer den där vaggande ankan fram som man gärna vill undvika.


Hur coola är inte dom här då?


Kommentarer
Mia

åh vad jag älskade Barbie!!!

Vi lekte allt en hel del med dom ;)

2009-08-24 @ 10:15:00
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Cina

ÅÅÅ jag har änna glömt bort att åka dit. Jag hade/har en av de barbies som är på bilden :-D

2009-08-24 @ 20:25:11
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0