Fredagsmys

I fredags frågade jag Hampus om han ville komma över och spela tv-spel med mig medans Robin va och jobbade, och eftersom han inte hade några andra planer så va det inga problem. Sen messade Linda och frågade om jag ville kolla på skor, men jag va alldeles för trött i men sa att hon gärna fick komma hem till oss när hon hade shoppat färdigt så då kom hon över lite senare. Vi spelade Little Big Planet. Dom är så söta dom små gubbarna, och roligt när man kan byta kläder.
Jag tyckte i alla fall att det va väldigt kul att ha dom här. Insåg när jag skulle lägga mig att jag under några timmar hade "glömt av" graviditeten. Kanske kan låta konstigt, men va väldigt skönt att tänka på nåt annat ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0