Funderingar

Igår låg jag och funderade på när den lilla/lille behagas komma ut. Bestämde mig för att nu när jag inte har Filippa denna veckan ska jag försöka komma ut på promenader. Det må vara en myt att det kan hjälpa till, men allt är välkommet just nu.
MEN så vaknade jag i morse och har ont under foten (den högre främre "trampdynan"). Måttligt irriterande, men jag tänker inte ge upp så lätt. Kanske inte kan ta den där låååånga promenaden jag vill men jag måste bita ihop och i alla fall komma ut och röra på mig lite. Så ska ta mig över till Sally efter lunchen så att vi kan promenera lite. Antagligen tillbaka hem till oss. Eftersom det är så skönt väder idag kan man ju spendera en hel del tid ute på gården. Förhoppningsvis blåser det inte lika mycket där som det gör på andra sidan huset, om det nu blåser så mkt idag.

På fredag är det dags för MVC igen. Man får ju inte gå lika ofta dit med andra barnet som med första. Så ska bli kul att veta hur man ligger till med alla värden och så ska jag titta lite extra på hennes ansiktsuttryck om hon gör nån min som indikerar på att hon tror att det snart är dags. Börjar dock bli mer och mer inställd på att jag kommer gå över tiden. Jag försöker i alla fall tänka att det är ju i alla fall mindre än en månad kvar... eller tre veckor... eller två veckor... kanske...

*suck*

Ingen idé att sitta här och vänta. Dags att ta tag i lunch så jag kan komma ut på min promenad.

Hoppas att ni alla får en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0