GeKås, roligt men uttröttande

I morse gick jag upp tio över sju för att åka ner till Ullared med Jessica och Linda. Det blev en del shoppande, som vanligt några saker som kanske inte va ett super måste, men har i alla fall inte med mig nåt hem jag ångrar att jag köpt.
Hittade jättestora påsar med Hello Kitty och dragkedja som jag tänkte ha i Filippas rum. Nåt som man kan stänga in alla gosedjur i. Nya skydd till spisplattorna, eftersom Robin trodde att man kunde koka vatten utan att ta bort dom gamla vi hade. Självklart blev det lite småsaker till bebisen oxå, men mest praktiska saker. Köpte bara en body och två par sockar i klädväg. Vi har ganska mkt här hemma som jag hade sparat från Filippa. Sen är det ju alltid lite roligare att köpa när man vet vilket kön det är.
Vi gick i stort sett ingenting i affärerna runt omkring. Köpte ett par gympaskor till Filippa, som hon och hennes pappa va här och hämtade nyss. Dom va jättebra i typ en halv minut, men så är det typ med allt som har med kläder att göra för henne. Om några dagar kommer hon inte använda nåt annat.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på allt och letar efter energi till att plocka undan allt, men det tar nog i alla fall nån halvtimma till innan jag orkar resa mig upp. Skönt va det att komma iväg i alla fall, och bästa shoppingvädret hade vi; regn.


Kommentarer
Cina

Var det mycket folk där? Suger väldigt nu i shoppingtarmen men men de får vänta tills man blir rik igen ;-)

2009-08-04 @ 18:59:23
URL: http://cinans.blogg.se/
Johanna

Det va inte jättemånga när vi kom, men det blev ju mer och mer. Men av erfarenhet skulle jag inte kalla det sjukt många. Man kunde fortfarande köra omkring med vagnarna.

2009-08-04 @ 19:57:51
URL: http://nojja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0