Lunchbesök och kvällsbesök

Igår hade jag bestämt med mina vänner och arbetskollegor Cina och Emily att dom skulle komma på lunch hos mig. Eftersom jag bor ganska nära jobbet så tar det inte längre tid än att åka till en restaurang i närheten. Det är svårt att veta vad man ska göra, men kom till slut fram till paj. Så det fick bli en räkpaj och en tacopaj.

Eftersom det va så fint väder ute satte vi oss på en filt i solen. Tur att vinden kom lite då och då annars hade det blivit väldigt varmt. Pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Alltid kul att få besök. Synd bara att det inte blev längre än en timma, men vi ses säkert snart igen.

Dom såg i alla fall mätta och glada ut när dom gick.

Senare på kvällen, runt 18-tiden kom Jessica hit. Då åt vi resterna av pajerna. Vi hade bestämt att vi skulle ut och gå en sväng och det varken regnade eller snöade så det va bara att traska ut. Vi gick bort mot Ramberget/Keillers park. Backen innan man kommer upp dit är inte att leka med. Vi gick inte en jättelång promenad men det va skönt i alla fall. Känns alltid lite bättre när man rör på sig. Sen blev det till att sätta sig i soffan tills Robin va hemma igen.


Kommentarer
Cina

Tack för goa pajer, va super smarriga! =)

2009-08-21 @ 08:29:07
URL: http://cinans.blogg.se/
Emily

Tack för en jättetrevlig lunch-dejt! Pajerna var jättegoda! Klart vi ses snart igen. Nu väntar vi bara på att få se den lille i magen också!

Kramar!

2009-08-21 @ 23:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0