Madonna, Sally och Jessica

Igår va jag, Sally och Jessica på Madonna på Ullevi. Vilade i stort sett hela dagen för att orka hålla mig vaken på kvällen. Vi hade väldigt tur med vädret. Halvsoligt och uppehåll hela kvällen. Ser värre ut för dom som ska dit idag.
Jag tyckte konserten va väldigt bra oavsett vad vissa tidningar verkar tycka, men mitt jobb va ju inte att titta efter vad som va bra och dåligt utan att bara njuta av all musik och scenframträdande. Vi hade väldigt bra sittplatser. Man behövde inte sitta och titta på storskärmarna hela tiden utan kunde faktiskt titta på scenen. Det enda är ju ansiktsuttryck som man inte ser. Men ofta vill man ju ha helhetsintrycket.
Det enda man kan klaga på är alla jobbiga j-lar som ska springa fram och tillbaka till sina platser. Gärna spilla lite öl på oss andra som har satt oss för att sitta. Sen blev det lite jobbigt för mig när det blev en del stående, trots att vi hade sittplatser. Tur att folk ändå hade vett att sätta sig ner lite då och då.
Sen fick det bli spårvagn till McDonalds vid Ramberget innan det va dags för sängen. Idag är jag JÄTTEtrött. Så det får bli tidigt i säng.

Tack tjejer för en härlig kväll!


Kommentarer
Anonym

Va kul att det var bra =) Kramis

2009-08-09 @ 19:23:29
URL: http://cinans.blogg.se/
Mia

butiken ligger på gågatan i thn. Precis vid folkets hus.

Kom förbi nästa gång du är hemma på besök ;)

kram

2009-08-10 @ 22:53:52
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0