Manne, Meze och Movie

Igår åkte vi till Partille för att hälsa på Robins kompis Karl-Oskar, hans tjej Ninna och deras nyfödde son Manne. En riktig liten sötis. Han verkade trivas bra i vilken famn han än hamnade i.

På kvällen åkte jag och Robin in till stan för att äta mat. Vi åkte till Meze, dit Jessica en gång tagit med mig. Det va lika gott som jag minns det. Väldigt mysig miljö och stora portioner mat. Vi hade bestämt att hitta på nåt bara vi två eftersom man inte vet när nästa tillfälle ges till oss ensamma. Kanske dröjer ett tag.
När vi kommit hem gick jag med på att kolla på Fast and Furious, eftersom Robin inte sett den än. Helt okej film även fast jag inte hänger med helt hundra på vem som är vem.

Idag ska vi åka iväg till Mölndals Museum, sen kommer Filippa hem. Hennes förskola har tydligen studiedag imorgon. Känns som att det alltid är nåt, men ska bli skönt att få hem henne och krama om henne.


Kommentarer
Malin Blomqvist

Läste inte först utan tittade bara på bilden. Trodde för en stund att du fått er bebis. Ack så besviken jag blev när jag läste ;-) Du får inte luras så!

2009-08-23 @ 17:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0