Benjamin Buttons otroliga liv

Efter att ha läst på Mias blogg, så har jag varit lite mer intresserad av att se denna filmen. Visst jag ville se den tack vare reklamen oxå, men ibland behöver man höra att nån annan tycker om en film för att man ska vilja se den.
Så när vi va och skulle hyra film idag och jag fick se den på hyllan så blev det ett självklart alternativ.
Jag tyckte om den väldigt mkt, tror även att Robin gjorde det. Va lite orolig eftersom den ändå va så pass lång att han skulle tröttna. Men han lät uppriktig när han sa att den va bra.
Skönt va det oxå att vi började titta vid sju tiden. Så blev inte klockan så mkt när den va slut.

Tänker inte berätta så mkt om vad den handlar om förutom att han föds gammal och bara blir yngre och yngre. En väldigt fin och bra film helt enkelt.


Kommentarer
Hampus

Vaddå, menar du att mina fina vitsord om den inte räckte? =P

2009-07-13 @ 01:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0