Besök från Karlshamn

I torsdags kom Katta, Carro och Cina upp för att hälsa på. När dom kommit fram så gick dom en sväng på Backaplan medans jag och Robin lämnade deras bil på mitt jobb och åkte till mataffären för att fylla ut vårat förråd. Cina blev sen upplockad av sin kusin och vi andra satte oss och slappade i soffan medans Robin lagade mat. När vi ätit och Robin gett sig av till jobbet så kollade vi på "Barnhemmet", en spansk rysare. Jag tycker den är ganska bra, nervkittlande och psykologisk. Ingen splatter film.
Sen tog vi en promenad och köpte ingredienser till marängswiss, gooott! Satt sen och pratade och halvtittade på "Independence day" som gick på TV.
Idag gick vi upp och åt frukost, bl.a blåbär och mjölk. Min pappa hade varit ute och plockat och det blev även en burk till mig den gången. Sen åkte vi och hämtade deras bil så dom kunde bege sig ner till Ullared för lite shopping. Jag är måttligt avundsjuk, men får spara min tripp till en annan dag.

Världens bästa Katta, med bebis i magen. (BF 091117)


Kommentarer
Malin Blomqvist

Ja du har ju inte riktigt lika långt till Ullared som vi andra skåne/belkingebor. Jag hade nog varit där varannan månade om jag bott där uppe. Kram Malin!

2009-07-25 @ 15:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0