Bilder va det ja...

... Dock insåg jag att jag inte va jättebra med kameran denna veckan, men har allt några jag kan dela med mig av. Först är det när Filippa badar i baljan, på onsdagen har jag för mig. När det ändå va hyffsat uppehåll. Baljan kanske va i minsta laget men hon tyckte det va kul ändå.


Sen har jag två olika kort när hon sover. Det ena är en kväll när hon skulle sova i sängen och det andra är från i morse. Jag såg bara hennes rygg, men när jag gick runt insåg jag att hon virat in sig helt.

Sen har jag kort på Filippa och Karins Saga som vi hälsade på i torsdags eftermiddag.

Fr.o.m nu ska jag försöka vara lite effektivare med kameran på dom vardagliga sakerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0