Camping, helikopter, ensamhet och m&m

Idag ställde jag klockan på halv nio för att jag och Filippa skulle komma upp, och för att Filippa ska vända tillbaka dygnet lite. Vi åt lite frukost, sen va det dags att ge sig av mot Uddevalla och campingliv. I alla fall för Filippa.
Hon har varit väldigt glad över att få åka. Har undrat väldigt mkt på hur det ska bli och så, jag tror att det kommer bli jättebra. Väl framme så kom mamma/mormor och mötte oss. Sen fick det bli en fika i förtältet, blåste en del ute men förhoppningsvis blir det bättre väder under veckan. Innan jag åkte så åt vi lite lunch, sill och potatis. Sen tog jag och mamma en snabb promenad runt berget längs med havet. Tog kanske 25 minuter, men under den tiden hann Filippa bli orolig. Men hennes oro stillades när vi hörde en helikopter som lät närmare och närmare och landade i närheten av parkeringen. Så det passade bra att gå och titta på den innan jag skulle åka.
Sen va det några kramar innan jag begav mig av. Hon kommer att få det bra med mormor och morfar.

När jag nu är hemma så sitter jag bara i soffan och funderar på vad jag ska göra. Det blir väldigt tomt när man är van vid att ha nån att ta hand om. Samtidigt känner jag att det är väldigt behövligt med lite egen tid. Tur att jag fick en chokladkaka och en påse m&m av mamma innan jag åkte från campingen. Kakan ligger i kylen, men vi får väl se hur många m&m det finns kvar sen när kvällen är över och Robin har kommit hem från jobbet. Dom är ju så väldigt goda...


Filippa snurrandes framför helikoptern


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0