Ett väldigt argt barn

I natt kom Filippa över och la sig hos oss. Vi sov väldigt länge idag, nästan till halv tio, trots värmen. Dock vet jag inte vad hon tyckte va fel i morse, men hon började skrika och gapa hejvilt. Ingenting som va bra, skulle inte ha några kläder alls och ville rymma och allt va hon sa. Skönt va ju att vi sovit så länge, så jag va lugnet själv. Tog dock en och en halv timma innan hon lugnat ner sig. Men nu sitter hon som världens bästa dotter och tittar på tv. Är bara trevlig mot mig. Är väl helt enkelt så att alla nångång behöver skrika av sig. Man får väl helt enkelt lov att vänta ut dom. Trots att det gör ont och man blir ledsen av att känna sig lite hjälplös på vad man ska göra.
Tänkte i alla fall dela med mig ett kort från gårdagen på världens sötaste och betydligt gladare dotter.


Kommentarer
Linnea

Vad söt hon är! Säg att nästa gång vi ses ska vi berätta fler prinsess-sagor =) (Om det finns fler...)

2009-07-15 @ 16:33:46
URL: http://parlalinnea.blogg.se/
Mia

hon är verkligen en kopia av dig (och charlotta)

kram mia

2009-07-15 @ 19:26:15
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0