Filippa är inte så feg som man kan tro

Ibland kan Filippa vara lite väl feg för vissa saker. Men idag blev både jag och Robin förvånade men väldigt glada. Vi begav oss till Åbybadet för att åka vattenrutschkana. Visste inte alls hur Filippa skulle reagera, men kände ändå att vi måste göra något för att stimulera henne under dagarna.
Vi började med den lilla gröna, som inte va så hög, men ganska snurrig. Hon satt i Robins knä. Så fort dom kommit ner, ville hon åka igen, ENSAM. Inga problem sa vi.
Efter några åk i den lilla så frågade vi om hon ville testa den blåa, den är lite längre och rakare. Där började vi som på den gröna att hon satt i Robins knä, kom ner och ville åka igen. Sen åkte hon ganska många gånger i den lilla gröna. Jag satt där nere ifall det skulle hända nåt i slutet där det är lite mer vatten i slutet.
Jag är väldigt stolt över henne och nu vet vi att det är nåt vi kan göra oftare.
Fick även betala halva priset på inträdet då både jag och Robin har träningskort på LIFE. Inte dumt det heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0