Fredag och semestern har börjat


Idag va sista dagen på jobbet i år. Vet inte exakt när jag ska tillbaka igen. Men det får bli nästa års problem. Nu är det semester och vila som gäller. Hade lovat Filippa MacDonalds idag, och man vet ju att till barn får man inte bryta nåt man har lovat. Själv firade jag med en fiskburgare och chokladmilkshake. Brukar inte dricka så mkt shake, men nu när det är så varmt är det riktigt gott. Finns lite småplaner för semestern, men inget jättestort inbokat. Får ta dagarna och veckorna lite som dom kommer. Passa på att göra saker som kanske blir lite svårare till hösten.
Men idag ska det nog inte göras så mkt. Kanske dock måste städa lite då Robin har bjudit in en bilkompis till att sova över. Men jag får se vad jag orkar. Ska kolla på bolibompa först.


Kommentarer
Mia

hej på dig!

när är det beräknat för bebisen att titta fram?

själv var jag på ultra ljud i måndags och 26 november tittar våran "gnagis" ut. Så för min del är det ett tag kvar.

2009-07-03 @ 20:46:11
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0