"Hickory"

Bebisen i magen verkar vara en liten hickare. Robin kallar den för "klant", för att den inte verkar lära sig att inte svälja i fel strupe. Dock är det egentligen bara ett gott tecken att den hickar, för det betyder ju ATT den sväljer vatten. Vilket den ska göra. Så jag bestämde att han får kalla den Hickory istället. Mkt sötare så. Här kommer en bild från idag. Sex veckor och två dagar kvar bara, om man nu får tro barnmorskan.

v.33+5

Kolla även in mitt otroligt platta hår. Va hos frisörskan igår. Jag vill alltid ha det plattat när jag är där. Mitt hår känns nästan tunt, och för er som vet min normala tjocklek kan förstå att detta är väldigt skönt.


Kommentarer
Linnea

Åååå, vad du är fin! =)

2009-07-14 @ 18:19:22
URL: http://parlalinnea.blogg.se/
Katta

Hej snäckan!

Du är ju inte alls stor för att snart föda tycker jag. Ska bli skit kul och träffas nästa vecka. Puss och kram

2009-07-14 @ 21:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0