Med en kropp som ställt in sig på semester

Idag har dagen varit väldigt tung. Bebisen rör sig mer och mer och man känner oftare av små sammandragningar. Sen att det är jättevarmt när man vaknar, har svårt att ha linne och kjol på sig när man ska jobba, och ett lager med 27-28grader i. Så gör det liksom inte dagen lättare. Idag har jag även varit väldigt väldigt trött. Som tur är har jag flextimmar och en väldigt vänliga kollega som släppte iväg mig vid fyra tiden. Oerhört tacksam. Åkte hem och åt glass med Robin och Filippa. Sen känns det även väldigt skönt att komma hem lite tidigare idag då jag vet att jag ska stå i kassan hela dagen och kanske inte har möjlighet att gå hem innan kl.18.
Trots en jobbig dag så finns det ju ändå saker som måste bli gjorde, så ska se om jag orkar, tillsammans med Filippa att städa hennes rum. Ser inte fram emot det, men skönt när det är över. Det har varit lidande lite väl länge nu.

Imorgon ska även Charlotta hämta Filippa på förskolan så att dom kan gå på teater. Filippa har redan berättat för hela sin avdelning så dom är väldigt sugna på att hälsa på lilla Elsa imorgon som Filippa bara pratar gott om.



Kommentarer
Michael

Men så vänlig är jag väl ändå inte? Jag gav bort min glass så du fick halsbränna och sen så skickade jag iväg dig tidigare så att jag fick enjoy the silence på högsta volym =)



Skämt åsido...jag är nog rätt snäll mot mammor, hur kan man låta bli, det ligger väl nåt i min genetiska kod.



Ses i morgon//Väldigt vänlig kollega

2009-07-01 @ 21:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0