Några dagar i Grästorp

I måndags åkte jag och Filippa till Grästorp för att spendera lite tid med alla här. Bloggandet har det varit lite dåligt med eftersom jag inte kan koppla upp min egen dator och visa mina fina bilder, ja eller några få som jag har. Får försöka mobilblogga istället. Måndagen spenderade vi hemma hos mamma och pappa. Bara ta det lugnt.
Tisdagsförmiddagen spenderade vi hemma hos Malin, Lucas och Robin, dit även Tessa och Tindra kom. Det blev fika och mkt prat, medans barnen lekte. På eftermiddagen åkte jag, mamma och Filippa till skoaffären för att se om vi hittade ett par skor till Filippa. Hennes foppatofflor har gått sönder så fick bli ett par nya sånna, lila med "diamanter" på.
Onsdagen spenderade vi bara hemma hos mamma och pappa. Försökte sola, men titt som tätt fick man gå in för att regnet kom. På eftermiddagen satte jag och Filippa oss på framsidan för att vänta på glassbilen som skulle, enligt schemat, komma 17.30. Den dök inte upp förräns 18.20, men den som väntar på nåt gott...
Idag har vi varit hemma hos Malin på förmiddagen, man får passa på medans man är här. Vi har även fått i oss lunch bestående av potatis, fisk och rivna morötter.
Om en liten stund bär det av till Lidköping för att hälsa på Karin, Saga och Olle.
Och imorgon bär det av hem till Göteborg igen. Tills dess ska jag försöka ta några kort som jag kan visa upp för er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0