Shopping med Jessica

Vid halv fem idag så mötte jag upp Jessica för en sväng på Backaplan. Jag har funderat på att köpa nåt tunikaaktigt till mig men vet liksom inte riktigt vad jag är ute efter. Hittade två stycken idag, på REA. Båda kostade 49:- styck och jag känner mig nöjd med båda. Två olika stilar men skönt att slänga på sig en varm dag.


Köpte även ett par kort leggings för 29:-, skönt när man inte behöver lägga ut så mkt pengar. Jessica hittade massa fina kläder hon oxå. Sen gick vi hem. Har haft en ganska magtung dag. Satte oss och pratade och åt lite choklad. Skönt att bara ta det lugnt en stund. Fick en klänning utav Jessica. Hellång och blommig.
Jättefin, tack snälla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0