Choklad på kudden

Idag när jag och Filippa kom hem gick vi till vardagsrummet. När hon väl efter typ en timma gick in till sitt rum hittade hon en liten vitchoklad-klubba i kaninform. Jättesöt, dock åt hon upp den lika fort hon fick syn på den så hann inte ta nåt kort.
När jag typ en timma efter det går in till vårat sovrum så ligger den en hel chokladkaka på min kudde.

Mango och passionsfrukt. Va verkligen jättegod, har än så länge ätit en rad. Men får jag reda på vart man kan köpa den så kommer jag garanterat att äta den igen. Dock vet jag inte vem den är ifrån, men personen tyckte väl att jag skulle få min lilla beskärda del av alkohol. Jag har mina föraningar vem det kan vara, men ska höra mig för, för säkerhets skull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0