Det är dom små sakerna som gör det...

Brukar försöka förklara för Robin att jag inte vill ha guld och gröna skogar, utan att det är dom små sakerna som gör det.
Idag var han iväg och handlade all mat tills imorgon. Jag har lite svårt att åka ensam, eller med Filippa. Har märkt att om vagnen drar lite lite åt ena hållet så är jag helt slut efter halva affären.
I alla fall när jag kom hem och tittade på vad han hade köpt, så ser jag EN LITER gräddfil! Och det är just detta jag pratar om. Han har i alla fall lärt sig att jag älskar gräddfil och creme fraiche, och att det antagligen inte hade räckt med en liten på 3dl eller ens en på 5dl eftersom vi ska vara borta i stort sett hela dagen.
Så tack snälla hjärtat, det är dom små sakerna som gör mig glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0