Idag är en bra dag

Har kollat kontot några gånger idag, och i eftermiddags så såg jag att skatten hade kommit in. Tackar ju aldrig nej till lite extra pengar. Sen när jag kommer hem så ligger det efterlängtade kuvertet från Försäkringskassan på bordet. Har frågat Robin varje dag om han har sett ett brev därifrån, men just idag så tänkte han inte på det.
Spänningen var olidlig tills jag fått upp det och kunde läsa att jag får hel havandeskapspenning. Äntligen lättade det lite och nu kan jag planera hur jag ska lägga semestern.
Och dagen kan ju inte avslutas bättre än med ett avsnitt med Ugly Betty efterföljt av ett avsnitt med Desperate Housewives. Kommer väl antagligen får kolla på Top Gear oxå, men idag känns det helt okej. Livet handlar ju om att ge och ta.



Kommentarer
Linnea

Vad gott att du får hel havandeskapspenning =) Slipper du tänka på att behöva jobba.

Hahaha, Top gear - ge och ta...

2009-06-10 @ 17:59:23
URL: http://parlalinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0