Nu är vagnen hemma

Idag åkte Robin och hämtade vagnen. Vad jag har väntat. Känns riktigt bra. Trivdes ju så bra med den Brio Nova jag hade till Filippa, och när man hittar en till ett väldigt bra pris, helt ny oxå, så det va ju bara att slå till. Sen märkte jag att Robin inte tyckte det va lika roligt som jag att titta på vagnar. Jag är i alla fall väldigt glad att han har följt med mig och tittat och klämt, även fast han inte fick sin citykamouflerade Emmaljunga.
Det enda vi behöver köpa till nu är en skötväska och ett regnskydd. Tänkte flytta över nätet jag har från den andra vagnen. Det va nog ett av dom bästa köpen jag gjorde. Bra att ha om man vill stoppa sin tröja nånstans eller handväskan.
Mjukliften har dock inte exakt samma röda färg, men det skär sig inte, och man ska ju bara ha den över vintern och man har ju ändå skyddet liggandes över. Så det är nog absolut inte något jag kommer störa mig på.
Känns bra att vara klar med det valet nu i alla fall. Dock längtar man ju lite extra till den dagen man ska få gå ut och testköra.
med mjukliften inuti



Kommentarer
Cina

Vagnen var jättefin, även IRL =)

2009-06-17 @ 22:41:41
URL: http://cinans.blogg.se/
Linnea

Vilken snygg vagn! Verkligen. Vi ses imorgon! Jag får ta och sjunga tillsammans med Filippa, för Leo säger att han minsann inte alls tänker sjunga... =(

2009-06-18 @ 11:39:58
URL: http://parlalinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0