Presenter i massor

Jag är väldigt seg på kvällarna men samtidigt väldigt energi rik, jag vill liksom få saker gjorda. Så idag åkte jag till Backaplan efter jobbet. Hittade en klänning jag tänkte ha på dopet på lördag. Sen har jag letat väldigt mkt efter en beige bolero, utan några vidare resultat. Men när jag gick och tittade så hade en av butiken Vila-kläder och 50% rabatt.


När jag kom hem så funderade på om jag skulle orka några till saker som behöver göras och det är ju likabra att få det gjort. Så gjorde iordning presenter till Filippas fröknar. För två år sen gjorde Charlotta liknande till fröknarna på Filippas småbarnsavdelning och tänkte att jag kan ju göra likadana (så gott det går) till dom nya fröknarna. En av dom slutar så kan vara kul att ge nåt litet extra. Även tips till er andra som vill ge nåt annat än en blomma i en somrig kruka. Vet av egen erfarenhet att efter ett antal krukor är det inte lika kul längre.

När jag va klar med dom va det ju lika bra att fortsätta. Så slog även in paketen till Elsa. Dock kan jag ju idag inte visa va det är. Men tog kort innan jag slog in dom så att jag kan visa dom för er efter dopet.
Så här ser dom i alla fall ut inslagna.


Känner mig nöjd för kvällen så dags för en dusch och sen krypa ner i sängen, mycket skönare när man vet att man inte har slappat bort kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0