Shopping

Idag firar köpcentret Torp i Uddevalla 18år, det firar dom med att ha öppet till kl.22
Cina skulle ändå upp åt det hållet så vi bestämde att vi måste åka dit och shoppa loss. Nu har även Emily bestämt, i mån av pigghet, att hon ska följa med. En litet roadtrip helt enkelt.
Dock förstod inte Robin riktigt när jag sa att jag går in för att spendera pengar. Men det är ju lite så man tänker. Man sätter liksom ingen gräns för hur mkt man får handla för. Skattepengarna har ju kommit och man unnar sig ju inte allt för ofta saker på det sättet som man faktiskt borde. Vill ofta köpa saker till mig själv, men tänker ofta att man kanske borde spara på pengarna. Självklart behöver man inte köpa på sig bara för att, men man behöver kanske inte alltid tänka två gånger när man hittar en tröja som man bara älskar men tvekar över priset.
Det ska i alla fall bli väldigt skoj att få komma iväg i från Göteborg och titta i lite andra affärer.

Ska bara avsluta min lunch och jobba lite så vi kan komma iväg sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0