Stödstrumpor

Fick häromdagen min systers gamla stödstrumpor så tänkte att idag ska jag testa.
Väldigt tajta att ta på men när dom väl sitter där så sitter dom där...
Vet inte hur mkt det hjälpte på benen men magen sjönk och blev tung. Men det va väldigt skönt med sånna strumpor.
Dock när jag kom hem och tog av mig dom... det är detta jag tänker visa bild på.
Dom hade gett avtryck, ganska rejält. Nu två timmar senare och efter en dusch så har i alla fall ränderna gått ur.

Dock så är jag väldigt torr på bilderna, och det såg betydligt värre ut i verkligheten.
Kommer garanterat att använda dom igen, dom va jättesköna. Men jag ska nog inte ha dom timmarna innan det är dags för kjol eller klänning.


Kommentarer
Jessica

Läckert gumman... jag fick inte ens på mej mina haha så svullen var jag... massa puss på magen... kram kram

2009-06-04 @ 00:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0