Helgdag mitt i veckan

I onsdags va det som vanligt jobb, men kl20 va jag och Robin och några till hembjudna för att titta på Emilys nyrenoverade lägenhet. Hon flyttade iofs in i den i januari men det har liksom aldrig blivit av.
Hon hade gjort en jättegod kladdkaka (recept från Cina) med vispad grädde till. Det blev mkt mys och prat i soffan. En väldigt trevlig och rolig kväll. Tack Emily!

Hemma hos Emily I Emilys soffa
Hemma hos Emily

På torsdagen (igår) så skulle Robin jobba och jag tänkte INTE vara hemma och behöva göra hushållssysslorna så jag mötte upp Linda i stan för lite shopping. Tog en liten paus på Super Sushi, fick bli en fem bitars. Alldeles lagom för att fortsätta orka gå i affärer. Sen fick det bli hem och slappa och äta lite innan det va dags att hämta Linda och åka hem till Hampus och möta upp honom och Robin för lite film. Jag bjöd, utan att fråga Hampus, även med Micke. Alltid trevligt när man är fler. Nu ska vi se om jag kommer ihåg vad filmen hette..... hm.... Powder Blue om jag inte minns helt fel. Filmen va nog egentligen ganska bra, men vi va nog inte jätteupplagda för en drama. För det va mycket snack under filmen.
Sen blev det en dokumentär film om en kille som ville ta reda på varför alla hans ex hade dumpat honom. Och som vanligt, jag och namn på filmer ;-) Men den va i alla fall jättekul, dock tyckte inte Robin det som inte kunde hålla sig vaken.

Idag har det varit jobb hela dagen, så nu ska det bara bli slappning. Ska dock försöka komma iväg till affären när Robin slutat jobbet, ska förbereda godispåsar till Filippa och Felicias kalas imorgon.


Kommentarer
Michael

Dokumentären (jag ifrågasätter om det är en dokumentär) heter "A Complete History of My Sexual Failures" och är vansinnigt rolig

2009-05-26 @ 19:32:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0