Lugnt och skönt

Den här helgen har hittills varit riktigt skön. Robin jobbade på fredagen, men jag, Filippa och Hampus spenderade tid framför tvn tills han kom hem. Vid ett tiden kastade jag in handduken och gick och la mig. Mäkta trött på morgonen, men när min lilla prinsessa är så duktig på att duka fram frukost så får man ju se till att gå upp. För övrigt egentligen ganska skönt, så man inte sover bort hela dagen.
Sen blev det en sväng till Bäckebol för att spana lite på espressomaskiner. Börjar bli mer och mer sugen på att köpa en och sen till affären för att köpa resten av ingridienserna till kvällens tacos.

När vi väl kom hem så tog vi en halvtimmes paus, och sen bar det av till Backaplan. Filippa fick ta sin cykel, dock börjar hon fega en del så vi köpte ett handtag på biltema. Hon har stödhjul, men förstår inte varför det måste vingla så.
Handtaget kan man dock utan hennes vetskap släppa. Det går jättebra i alla fall.
Köpte en present i leksaksaffären till Elinas kalas (Filippas dagiskompis) och cyklade bort till triumfglass.
Dom har flädersorbet, den tog inte jag, men Robin. Jättegod!
på Backaplan med cykeln myslördag
Sen blev det tacos, det äter vi inte så ofta här och sen blev det självklart ESC, dock somnade jag mitt i omröstningen, men förstod ändå att det va Norge som blev vinnare.

Idag har jag precis lämnat Filippa på kalas och håller själv på med tvätten. Dock måste jag ju visa hur fin hon va när hon åkte. Lägger även med en bild på magen, man kan inte tro att det bara är 15 veckor kvar...
på väg till Elinas kalas v.25+1


Kommentarer
Mia

härlig kula du fått!! Tycker dock att det syns snabbare denna gången (på mig alltså). tyckte du det på dig?

2009-05-17 @ 21:10:49
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Johanna

Nej, jag hoppades på det, men såg bara lite småtjock ut fram till v20-21, men kanske ska vara tacksam över att inte bli så tung för snabbt.

2009-05-18 @ 17:21:59
URL: http://nojja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0