En månad kvar...

... till julafton. Det är väldans vad tiden går fort. Idag tänkte jag skriva att vi inte har gjort nåt. Men vi har ju faktiskt tvättat. Det är ju alltid en bedrift. Har även bakat en chokladkaka när mitt sockerbehov blev för starkt. Konstigt att det kan vara så svårt att hålla sig ifrån det.
Igår var jag, Robin och Alina och pratade med prästen inför det kommande dopet. Han verkar jättebra och väldigt pratglad. Han sa även att man får röra sig i "kyrkorummet" under dopet. Det fanns ett litet bord längst ner i kyrkan där det fanns böcker och lite leksaker. Det tyckte jag kändes bra, man vet ju aldrig hur barnen blir och då är det ju skönt att inte behöva sitta och tjata på att dom ska sitta stilla.
Efter mötet åkte vi in till Kungsmässan och shoppade lite kläder. Så nu ska nog allt vara klart inför söndagen. Lite hemmabak kvar bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0