Lunch, pepparkaksbak och kalas

I fredags hade jag bestämt sen länge att jag skulle luncha med Emily och Cina. Så åkte iväg vid ett tiden och hämtade dom och sen bar det av till Johanssons och buffé. Det var jättegott och kul att umgås.
Senare på eftermiddagen/kvällen så kom Linda. Vi delade på en pizza och bakade sen pepparkakor. Hade fått med mig lite deg av mamma förra helgen.


På lördagen åkte vi till Robins morfar som hade fyllt år. Där fanns det massa gott. Jag höll mig dock till en mintchokladtårta.


På kvällen lagade vi mat och kollade på film med Nicklas, Jenny, Hanna och John. Fick även liten äpplepaj. Vaniljvispen står fortfarande och ropar på mig i kylen.
Igår gjorde vi nästan ingenting, lite tvätt bara som måste bli gjord.

Idag ska jag hämta Filippa vid två tiden, sen ska vi gå och ta vaccinationsspruta. Håller tummarna att Filippa inte krånglar och skriker. Har ingen lust att tvinga henne, men tillslut har man nog inget val tyvärr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0