Mamma Mia! vs. Tomten är far till alla barnen

Sitter här med sista-minutrarna-ångest. Vet inte om jag ska titta på Mamma eller Tomten. Mamma Mia har jag aldrig sett, samtidigt är Filippa fortfarande vaken så jag kanske missar delar av den och hur mycket kan man njuta av en film då? Tomten har jag sett så många gånger att jag har tappat räkningen, en av mina favvofilmer helt enkelt. Man hittar alltid nån ny replik man kanske missat innan eller nån händelse i bakgrunden som bara har fladdrat förbi innan.
Sen finns det ju självklart väldigt många andra program och serier man kan titta på istället.

Det får bli Tomten är far till alla barnen, orkar mig inte på en ny film. Får se den med Robin nån annan dag istället.

Ha en trevlig lördagskväll ni alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0