Några dagar i Grästorp

I fredags åkte jag och till Grästorp eftersom Robin slängt ut oss för att kunna umgås med sina klubbkompisar. Vi åkte väldigt tidigt så vi kunde äta lunch med pappa. På eftermiddagen tog mamma med Filippa till badet. Där hade hon åkt det röda rutschkanan och doppat huvudet flera gånger.
Sen fick det bara bli slappning resten av fredagen.
På lördagen åkte vi upp till Hunneberg på julmarknad med smak av det vilda. www.algensberg.com Vi hade tur att det va uppehåll hela tiden vi var där uppe. Självklart fanns det ponnyridning till Filippa.


När vi kom tillbaka till Grästorp va det dags för mat. Mamma hade gjort Janssons frestelse och pappa hade gjort skinka. Lite kompleterande viltkött från marknaden också. Jag var mätt i nästan sex timmar efter det. Vi hade även sällskap av Thore och Ella.


Både på lördagskvällen och söndagsmorgon spenderades det lite tid med pepparkaksbak. Dock var inte Filippa så jättepigg på det. Men några kakor gjorde hon själv.


Idag var det dags för Filippa att åka till förskolan och sen till sin pappa. Efter jag lämnat henne på morgonen åkte jag hem och sov en stund till. Tills slut gick vi upp vid tolv tiden. Så idag känner jag mig lite mer utvilad än vad jag oftast gör.

Nu väntar jag på att Cina ska komma över och titta på "Ullared" med mig =D


Kommentarer
Stina

Haha, gårdagens avsnitt var kanon. Folk är inte kloka!

2009-11-10 @ 08:36:29
URL: http://stoonen.blogspot.com/
Stina

Haha! Gårdagens avsnitt var kanon. Folk är verkligen inte kloka... shoppa för 34 000...!!!

2009-11-10 @ 08:39:57
URL: http://stoonen.blogspot.com/
julia

Det är ju inte långt från mina hemtrakter det. Bor i Lidköping men kommer från Vara.

2009-11-10 @ 08:49:21
URL: http://carlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0