Nu eller aldrig

Idag sa Robin att vi skulle börja tänka på vad vi äter. Det ska man väl nästan aldrig. Själv känner jag att bara ca. 3 veckor innan jul så känns det lite meningslöst. Men när Filippa tittade på min mage och utbrast: Det syns lite där. Så kände jag att vi får nog ta tag i det där med vad vi äter i alla fall. Det faktumet sörjde jag med att trycka i mig kakor och dricka som blev över från gårdagen. Det måste ju ta slut ;-)
Typiskt är väl att det är så väldigt tråkigt väder. Hade gärna tagit en promenad om dagen. Nu tänker väl ni att det kan hon väl göra i alla fall. Men nej, det är dötråkigt att klä på sig och gå ut i skitväder. Så jag hoppas att det snart blir lite kallare, slutar regna och att snön lägger sig och solen tittar fram. Så dagarna blir mkt ljusare.
Jag tror vi börjar med att ändra om kosten. Tips på smala recept tas gärna emot.


Kommentarer
Mia

jag är precis i dom tankarna just nu. Man kan väl ta tag i det efter jul? Eller?

2009-11-30 @ 19:45:42
URL: http://spaaniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0