På promenad

Idag ringde jag till Sally när jag hade gått upp. Hon va precis som jag på ett strålande humör. Båda två hade sovit ganska så bra i natt. Så bra man kan sova med en liten knodd bredvid sig. Så vi bestämde att vi var tvungna att gå upp på promenad. Sally kom och hämtade upp mig. Det blev ändå 1,5 timmas promenad totalt. Även fast man efter halva vägen känner sig helt slut, så är det liksom bara att bita ihop och traska på. Det är ju mkt roligare när man är två oxå. När vi nästan va framme hemma hos Sally vaknade Vincent och jag önska att jag oxå kunde vara så här glad när jag vaknar.

När jag lämnat dom fortsatte jag min färd hemåt. Nu känns det okej att bara sitta och slappa när man vet att man gjort något hälsosamt tidigare på dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0