Så tuktas en argbigga

Idag åkte hela familjen och handlade mat och när vi kom hem sa Robin att han skulle åka och fixa en liten överraskning. Jag ställde mig och lagade mat och funderade på om det va ett XBox han tänkte köpa, men tänkte att han borde ju veta bättre än att "lura" mig att spelet även va till mig. Liksom som en överraskning till oss alla.
Men när han kom hem fick jag en ask med mina favorit "godisar". Butiken "Kahls The & Kaffehandel" har små, men ack så goda, runda "bollar". Vet inte riktigt vad dom heter, men det är så jag brukar kalla dom. Finns i massa olika smaker, är ganska dyra men ibland unnar jag mig några stycken. Min absolut favorit är dom ljusrosa med champagne&jordgubbssmak

Han berättade även att han försökte få tag i en bult som jag saknar på mitt ena hjul på bilen. Dock hade dom på Gummigubben varit lite otrevliga så han struntade i det.
Jag berättade om min teori om att han skulle köpa XBoxen och han skrattade lite lätt åt mig.
När vi hade ätit färdigt, dukade jag av medans Filippa åt upp det sista. Robin tog med sig Alina och gick till vardagsrummet. När jag är klar i köket går jag ut till dom andra.
Då sitter Robin och packar upp ett Xbox. Han tittade lite skyldigt mot mig, men han visste att jag precis hade ätit och fått mina favoritgodisar. Jag visste inte vad jag skulle säga, så jag sa:
-Nu ska jag ha nåt riktigt dyrt i julklapp. Han kunde inget annat än att säga ja. Men jag kan nog nöja mig med en lite större ask choklad istället... eller...

Man brukar ju säga att en mans hjärta går genom magen, fast det stämmer nog lika bra på mig.
Har jag bara fått nåt gott i magen brukar jag vara nöjd.



Kommentarer
Jeanna

Vad gulligt av honom! =) o jag tycker att din kommentar var grymt bra Hahahhaa!

2009-11-18 @ 23:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0