Mammas pojkar och lyxfällor

Sitter just nu och kollar på tv4:s Mammas pojkar. Jag älskar dokusåpor. Skulle ALDRIG ställa upp i nån, men som sagt, älskar att titta på dom. Det är lite kul när man ser tjejer försöka ställa in sig hos killarnas mammor och samtidig festa runt som fjortisar när mammorna inte är i närheten.
Jag är ledsen pappa, kommer nog aldrig komma ifrån alla mina tv-serier som inte innehåller nyheter eller sport, men jag tycker ju om text-tv :-)
Nu börjar strax Lyxfällan på tv3, vissa människor i det programmet förstår man sig inte på. Har ingen pengauppfattning alls. Jag anser mig ha en ganska sund uppfattning när det kommer till pengar, men säg den som inte har haft sina mindre rika dagar. Häromveckan var dom hos ett par som dom var på väg att ge upp om. Så nollställda så jag blev galen. Men man lär sig en del på programmen. Får lite tips om hur man kan spara och vad kan dra in på.
Dags att återgå till tvn, trevlig kväll!


Kommentarer
Stina

Precis samma program som jag och farmor satt och tittade på igår! = )



Stackars farmor...

2009-10-09 @ 07:48:27
URL: http://stoonen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0