November närmar sig

Tiden går fort. Har gjort en hel del, samtidigt som det känns som om man inte hinner med hälften av vad man vill göra. Tack vare att tiden ställdes om i lördags natt så somnar Alina lite tidigare på natten. Fast i natt verkade magen bråka en hel del så va helt slut idag när jag gick upp. Vi hade tid på familjerättsbyrån i morse men fick ringa in och avboka. Inte en chans att jag hade orkat, eller iofs att nån av oss hade orkat.

Igår hade vi besök av Tessa och hennes lille Casper. Hans storasyster Tindra va på förskolan så han passade på att sova, så fick ingen vaken tid med honom, men det kommer fler dagar och det va skönt att komma ut och promenera.


Casper och Alina för några veckor sedan

Idag mötte jag upp Sally på Backaplan och tittade in lite på Bokia och Coop, sen blev det shopping på Willys med en efterföljande promenad. Va ute i närmare 2,5 timma. Alina sover bäst när hon ligger i vagnen, så jag är glad när det är uppehåll och inte så kallt ute. Alla behöver vi frisk luft på dagarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0