Att sova eller att inte sova

Idag har det sovits en hel del till skillnad mot igår. I går vaknade vi för dagen strax efter tio. Sen va Alina vaken till halv fem, sov till tjugo i nio. Sen va det vaket till två på natten. Hon har vaknat någon gång ibland hela dagen, men inga långa stunder. Vi hade tänkt att promenera och göra några ärenden men tänkte mata henne rejält först, dock vaknade ju hon som sagt aldrig riktigt till, så vi får spara dom sakerna tills imorgon istället. När hon till slut vaknade för att vara vaken? Kl.17. Förmodligen somnar hon tidigare än kl.2 idag, men man vet ju aldrig.
Det sköna med att hon har sovit är att även jag har gjort det en hel del och även fått i mig ganska mkt mat. Har varit lite sisådär med det. Men nu kan det bara bli bättre. Hoppas på att jag ska orka med alla mina väninnor denna veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0