Blomhylla

Idag åkte jag och Robin runt i olika affärer för att fixa lite småsaker som behövs till hemmet. Eller små och små...  I alla fall. Vi började med att köpa kabellister och plugg. Sen blev det en ram till en bild jag haft hemma i ca 3månader. Vi fortsatte till mataffären, åkte hem med sakerna och sen bar det av till Jysk för att köpa en till bäddmadrass. Båda två har tyckt att sängen varit lite hård och vad passar bättre än att köpa nu när dom har rea där.
MEN, direkt när vi kom in fick jag syn på en liten hylla. Såg ut som ett smalt nattduksbord. Har velat ha nånting till Filippas rum då hon har ett element bredvid sin säng, men ändå behöver nåt att ha cd-spelaren på. Har inte riktigt tyckt om att den stått på "skrivbordet" då den tog upp ganska mkt plats. Dom kallade den blomhylla i affären. Men ni som känner mig vet att jag och blommor inte går ihop. Så såhär använder jag mig av en blomhylla.



Kommentarer
Charlotta

"Blomhyllan" var ju supersöt. Ser ut som Jonas nattduksbord? Lite smalare bara.

2009-09-09 @ 09:28:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0