En tripp till Grästorp med tjejerna

I lördags skulle Robin vara iväg hela dagen så jag bestämde mig för att åka till Grästorp redan på fredagen. Skönt att ha några som kan lösa av mig lite och även se till att vi får mat i oss =D
Så jag och tjejerna packade in oss i bilen och åkte vid tre tiden på fredagen. Alina sov hela vägen och Filippa satt och grejade i baksätet, så det va en bra resa. På fredagen tog vi det bara lugnt, men på lördagsförmiddagen kom Gunvor och Börje och hälsade på. Det blev både fika och mat. Mamma hade gjort porterstek. Jättegott.

På eftermiddagen gick jag och tjejerna till affären för att köpa lite lördagsgodis, sen spenderade vi tid både ute och inne. Filippa kollade lite på när morfar grejade med huset.

På kvällen fick vi besök av Jennifer. Alina sov i hennes famn i närmare två timmar. På söndagsförmiddagen kom Malin och hennes Robin. Dom hade med sig massa god fika.

Så vi hann med en hel del i Grästorp och så fick ju Filippa sin dos av mormor och morfar eftersom hon ofta frågar om dom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0