En vecka, sju dagar

Jag har väntat betydligt längre tid på att den ska vilja ut, men det är så lång tid den har passerat den beräknade dagen. Tycker lite synd om Robin som måste stå ut med mig just nu. Jag är inte speciellt uppåt, orkar nästan ingenting. Samtidigt vill jag aktivera mig. Får väl se vad barnmorskan säger imorgon. Då kommer vi boka in en tid nästa torsdag till Östra. Vill inte vänta så länge.
Ska ta och gå in och väcka Robin och se om vi kan komma iväg till några affärer idag. Alltid är det nåt som behöver göras här hemma...


Kommentarer
Cina

Bebisen kommer snart ska du se kramar om Annars ska jag allt hitta på något så att den gör de för jag längtar oxå! =)

2009-09-03 @ 17:22:37
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0