Jätterattar och bajsblöjor

Mjölken började för två dagar sen att rinna till och självklart va det tvunget att börja stocka sig. Man kan ju inte göra nånting. Även febern kom smygande. Man känner sig väldigt ynklig och hjälplös. Bara att resa sig ur sängen tog betydligt längre tid än vad det brukar. Tur att vi fått en så, än så länge, lugn tjej. Förutom att hennes mage satte igång och det är klart man blir grinig då. Nu verkar vi båda må lite bättre. Mamma och pappa va här en stund i kväll. Skönt att kunna göra lite småplock. Kände mig genast lite piggare.
Filippa har i all den här röran varit jätteduktig. Skönt för henne att va på förskolan några timmar. Och trots att jag inte haft så mkt tid jag hade velat för henne så säger hon flera gånger om dagen att hon tycker det är kul med en lillasyster. Det gör mig väldigt glad.


På väg hem från BB i måndags.
Hann ta ett kort innan hon reagerat på att jag hade en kamera i handen

 



Kommentarer
Camilla

Hej!

Äntligen! Grattis till eran tös! Vad roligt! Hoppas allt är bra med er alla! Kommer gärna och hälsar på någon gång när ni kommit till rätta! Som du skrev själv: Glöm inte Filippa! Kram kram

2009-09-13 @ 11:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0