Lite piggare

Börjar äntligen känna mig bättre. Tillräckligt pigg för att mäkta med besök. Idag va Robins kusin Jenny här. Sen hade vi ett snabb besök av Charlotta, Jonas och Elsa.
Sen kom det besök jag väntat på i en vecka. Stackars Cina har varit sjuk och kunde inte besöka oss under förra veckan. Ännu gladare blev jag när hon messade att hon va tvungen att köpa mat och undrade om jag ville ha nåt. Jag som suttit i soffan och funderat på att värma en pirog när hon kom tackade glatt ja.

Cina fick mata Alina medans jag moffade i mig en halv kebabrulle, mer än så orkar jag inte äta. Det va väldigt skönt att kunna äta den i lugn och ro. Dock hann nog Cinas rulle bli lite kall eftersom hon även fick agera som sovplats för Alina i nån timma.



Kommentarer
Cina

Äntligen fick jag träffa underverket, synd inte storasyster var hemma men kanske hon är nästa gång som jag hoppas blir snart! =) Kramis

2009-09-18 @ 12:13:14
URL: http://cinans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0