Lite tid för mig själv

Båda mina töser ligger och sover. Robin har ännu inte kommit hem. Så har placerat mig i soffan för att äta lite och titta på TV. Vet att jag egentligen borde passa på att sova när Alina sover, men det är ju så skönt med lite egen tid. Bara surfa runt lite på datorn och kunna titta på ett helt program är ju jätteskönt.
Idag har vi haft besök av Linda. Hon hade med sig muffins och "dammsugare". Alltid lika gott med socker. Har märkt att mitt sockerbehov har ökat så ska bli skönt att senare i år ta tag i träning och mat. Men just nu låter jag mig själv njuta av choklad och godis.
I morgon är det dags för vägning av Alina igen. Håller tummarna för att hon har gått upp. Men med tanke på hur mkt ersättning hon verkar ha fått i sig så vore det konstigt om så inte va fallet.
Nu ska jag återgå till "Roast på Berns" och sen krypa till kojs, är ju en dag imorgon med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0